FAQ

Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål, så du på bedste vis kan forberede dig på dit besøg her hos os i Kerteminde.

Har du øvrige spørgsmål til dit besøg er du altid velkommen til at kontakte os direkte:

Telefon:
+45 33 33 77 11

Email:
Generelle spørgsmål:
info@greatnorthern.dk

Spørgsmål til din booking:
booking@greatnorthern.dk

Tilbage til oversigten

FAQ

  • Må man have hund og andre kæledyr med på Great Northern?
    Du er velkommen til at medbringe hund og andre kæledyr på vores udendørs terrasse ved Restaurant EAT – samt på udendørsarealerne generelt. Det er dog ikke tilladt at medbringe hund og andre kæledyr på; golfbanerne, hotelværelserne, restauranten, spaafdelingen, receptionen – samt andre indendørsfaciliteter.
  • Er der mulighed for at overnatte i egen autocamper?
    Det er desværre ikke tilladt / muligt at overnatte i autocamper på Great Northern.
    Vi henviser venligst til Kerteminde Havn, hvor der er skønne overnatningsmuligheder specifikt til autocampere – med både strøm og andre faciliteter inkluderet.
  • Porten til Great Northern Avenue er lukket – hvad gør jeg?
    Du kan altid bruge din nøglechip til hotelværelse til at åbne porten ved den lille scanner til venstre for porten.
  • Jeg vil gerne låne en cykel – er det muligt?
    Ja. Du er altid velkommen til at låne cykler i receptionen – gratis. Her kan vi også hjælpe med cykelruter rundt i området, eller guide dig til nærliggende seværdigheder mm.
  • Der er opstået akut sygdom/situation – hvad gør jeg?
    Ved akut og alvorlig sygdom, eller livstruende hændelser, bedes du kontakte receptionen eller ringe 1 1 2. Der findes hjertestartere i receptionen og på Great Northern Academy (Driving Range).
  • Jeg har glemt nogle ting derhjemme – kan I hjælpe?
    Ja. Vi vil altid gøre alt hvad vi kan for at afhjælpe ethvert problem for dig under dit ophold hos os.
    Vi har et stort udvalg af plejeprodukter, tandbørster, opladere, adaptere og meget mere.
    Henvend dig i receptionen – vi står klar til at hjælpe dig.
  • Der er minibar på værelset – er det gratis?
    Kaffe, te og vand er gratis – og vi fylder gerne op efter behov.
    Herudover finder du forskellige forfriskninger og snacks – disse afregnes ved afrejse.
    Priser fremgår på værelset.
  • Hvordan åbner jeg terrassedøren?
    Terrassedøren åbnes ved at løfte den lille “split” som er ved håndtaget.
    OBS! Vær opmærksom på at døren låser automatisk hvis den lukkes helt.
    Skulle blive låst ude, kontakt da venligst receptionen – så hjælper vi dig med det samme.

 

gift Bestil Gavekort

    Booking - Aqua spa

      BEHANDLINGER & OPLEVELSER